Čo robiť v prípade, ak objednaný tovar chcem vrátiť ?

Ak sa rozhodnete Vami zakúpený tovar z akéhokoľvek dôvodu vrátiť v lehote 14 dní, vrátime Vám plnú cenu tovaru.

Kedy môžem očakávať doručenie tovaru ?

Je potrebné si uvedomiť, že všetky nami ponúkané produkty neponúkame ako sprostredkovatelia, ale sme ich výrobcovia, takže výroba závisí od aktuálnej vyťaženosti. Štandardne sa však snažíme exportovať tovar do 2 pracovných dní + doba doručenia podľa vašej požiadavky Slovenskou Poštou (dva pracovné dni) alebo kuriérskou spoločnosťou (jeden pracovný deň).

Budete ma informovať o dodaní tovaru pred doručením ?

O expedovaní tovaru budete informovaný e-mailom, v ktorom nájdete aj sledovacie číslo vašej zásielky.

Sú aj možnosti, kedy poskytujete poštovné zdarma ?

Ak u nás nakúpite v hodnote  viac ako 40 €, máte od nás ako darček poštovné ZADARMO!

Ako mám postupovať pri objednávke, ktorú chcem  zaslať do ČR ?

Po zlých predošlých skúsenostiach tovar do ČR na dobierku nezasielame ale vyžadujeme platbu vopred na bankový účet. V takom prípade je potrebné nás vopred kontaktovať na info@niecoextra.sk , kde s vami dohodneme podrobnosti  a vystavíme Vám faktúru, ktorú uhradíte. Po prijatí platby na bankový účet  vyrobíme a odošleme tovar k Vám.

Je objednávanie cez váš e-shop bezpečné ?

Nakupovanie je samozrejme bezpečné, a to na 100%. Poskytujeme skvelý servis a osobný prístup ku každému zákazníkovi.